tisdag 9 april 2013

UPPDATERING AV DATOR

Nu hoppas jag att jag kan ta mig in till kontoret på Fredag så jag kan uppdatera min Dator.
Då kan jag lägga ut fler bilder på våra härliga djur, och mina små älsklingar Max och Moa dom kommer till oss i helgen. Då önskar jag verkligen att det blir stråland väder så vi kan vara ute och mysa med korvgrillning och fika. Det är inte klokt vad man längtar efter dom där små ;););)

Kyligt var det i morse i alla fall, kl 7.30 var det 9 grader kallt här i skogen utanför Askersund. Men solen lyser fint på himlen "underbart"

Jag fick alltid höra som barn att man skulle göra det tråkiga sakerna först så att man hade det roliga kvar. Men som vuxen när jag kan bestämma själv så tänker jag så här ;)

Gör det roliga först. Det tråkiga blir mindre tråkigt när inget roligt väntar;) så idag kör jag Lyster först sedan damsuger jag, tycker att det är en väldigt bra ide.

Nu hoppas jag att vi alla får en rolig och trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar