fredag 5 april 2013

BASAKADEMIN

Lite datum för föreläsningar om den goda  närings drycken Fit -Line.

Det finns också för viktminskning om det är någon som känner att några kg lättare skulle inte vara så dumt, annars är det bra för alla att sova bättre, bli piggare, orka mer och få bättre motstånds kraft. Kanske värt att pröva. Hör av er så hjälper jag er gärna.

Örebro 10 / 4 - VD Gabriel Callert gäst föreläsare denna dag.
Göteborg 11 / 4
Jönköping 28 / 4
Norge 29 / 4

Ha det bra och må gott, det gör jag med hjälp av Fit-Line.

1 kommentar:

  1. Hej Eva!
    Jag läser ofta på din fina sida. Blir lite nyfiken på det du skrev om viktminskning.

    Skulle vilja veta lite mer, jag hör av mig senare och hoppas du vill berätta mer.

    MVH
    En trogen läsare som är några storlekar för mycket.

    SvaraRadera