tisdag 23 april 2013

JESSICAS FÖRSTA RIDTUR ;)


I går tog Jessan sin första ridtur på Minos efter operationen, jag kan lova att båda såg otroligt nöjda ut. Det var en härlig och samtidigt lite orolig känsla när dom gick iväg.

Men som alltid så sköter denna stora kille sig väldigt bra, dom kom hem efter en härlig tur ;););)

Jag körde Lyster på morgonen och vi fick punka på vagnen, så i dag blir det att rida istället.

Det märks att det är vår, i morse när jag vaknade stod två rådjur på vallen och åt två tranor stod en bit i från och i hästhagen lekte två harar. Nu är det snart dax för små ungar ute i skog och mark.
Ta det varlig och håll era hundar i koppel så att de vilda djuren inte blir rädda eller skadade nu när dom väntar smått.




2 kommentarer:

  1. Va härligt att hon är uppe på hästryggen igen! =D

    SvaraRadera
  2. ÅHHHHHH!!!
    Så skönt och så lycklig hon måste ha varit
    Jippie ännu ett steg framåt
    Hela jag ler
    Hälsa och krama henne från mig

    SvaraRadera