tisdag 30 april 2013

NU ÄR DET VÅR

VALBORG 2013

Härligt att det nu blivit den sista dagen i April, och en ny härlig månad kommer Maj en underbar tid. Många ska ut och titta på eldar i kväll. Jag önskar alla en trevlig valborg, men jag önskar också att många tänker till en extra gång när man eldar. Det blåser massor här i Askersund idag och säkert på andra ställen i vårt avlånga land . Ta det varligt och om ni tänder ha vatten i närheten så det inte blir olyckligt.

En viktig sak är också sänd en tanke på djuren, det är många som skakar av rädsla när det smäller om alla fyrverkerier.

Alla ni som avstår från det, jag säger baraTack för att ni bryr er ;)

Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

  1. Glad Valborg och tack för en jätte fin sida :)

    SvaraRadera
  2. Tack alla ni som varit inne på min sida och kikat, det är så roligt att ni tycker den är fin.Jag blir jätte glad;););)

    SvaraRadera