tisdag 2 april 2013

HELT UNDERBAR HELG


Solen har strålat på oss hela helgen;)

Jag och mina nära och kära har haft en jätte härlig helg. Torsdagen började med att Jessan kom hem från sjukhuset ;););)

På Fredagen  förmiddag kom Helena Camilla och barnen, eftermiddagen dök Jessan och Rikard upp och på kvällen drog jag och min lilla fina syster Pia till Örebro, där var det drag må ni tro.

Tomas Ledin vilket ös på den gamla gubben, en fantastisk härligt att få se och höra alla hans fina låtar och vara tillsammans med min älskade syster en hel lång långfredag ;)

Tack Pia för att du fixade det här!!!! det kommer jag leva länge på.
Love you <3>

Ja helgen har varit perfekt, mycket lek och bus med Max och Moa. Jag önskar att alla fick ha det så bra som vi haft det i helgen.

Bilder kommer senare från denna fina helg.






1 kommentar:

  1. Tack själv fina syster för att du kom med <3
    Så härligt det var och vad bra han är, mycket fin musik, härliga bilder och så denna nostalgitripp han bjöd på :)

    Vi har också haft en härlig påskhelg så nu känner jag mig energitankad igen!
    Kramar

    SvaraRadera