tisdag 23 april 2013

LINDA

Hej du rara!

Roligt att du tittar in på min sida ;););) Ja Linda visst är det härligt att Jessan har kommit upp i sadeln igen efter allt som varit. Hoppas allt är bra med er alla, du får hälsa Micke, Andreas mamma och pappa.

Nu är det inte så länge förrens vi träffas.
Jag är så glad för att få vara med dig på din stora dag, det känns underbart. Har nedräkningen börjat Linda? Jag räknar i alla fall dagarna till vi får träffas.

Ha det nu gott!
Kramar i massor från mig och Acke



1 kommentar:

  1. Jo jag är inne och läser vad ni har för er lite titt som tätt men är ganska dålig på och skriva någon kommentar...men men.
    Ja lite nedräkning är det nog men försöker låta bli så att jag inte stressar upp mig ;)
    Längtar dock efter att få träffa er, var alldeles för länge sen nu!
    Ska hälsa till alla och jag är säker på att de hälsar tillbaka.
    Krama Acke o alla de andra djuren från mig med.

    Massor med Kramar

    SvaraRadera