onsdag 18 januari 2017

VÄNTAR DU FÖL?

Folksam erbjuder dig en bra försäkring om det är så att du ska få en liten fölunge :)


Den här försäkringen kan tecknas för ston som betäckts mellan 3–20 års ålder från 40:e till 300:e dräktighetsdygnet.

Försäkringen omfattar en (1) dräktighetsperiod och upphör när fölet blir enskilt försäkrat, men senast när fölet uppnått 30 dygns ålder.                       

  • Ersättning om stoet dör eller fölet förloras
  • Ersättning om fölet måste avlivas för att det är sjukt eller skadat
  • Vi ersätter också då stoet visat sig vara dräktigt men inte får något föl

Maila eller ring mig om du vill veta mer om våra försäkringar, jag hjälper gärna till :)

0583-63 114
070-688 24 72

Här är min underbara Lyster som fölunge som idag är en glad och pigg 20- åring :)

4 kommentarer:

  1. Men vilken liten söt :) Jag väntar föl :):):) jag hör av mig Eva. Ha det jätte bra! Anne-Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt :)Du är varmt välkommen Anne-Sofie :)

      Radera
  2. Fin sida du har och en väldigt fina djur :) Kram Sara

    SvaraRadera