söndag 29 januari 2017

PENNPOJKEN

Så härligt att du fått i hop så många pennor :) superbra kämpat. Vi ska hjälpa dig att samla mer :) hela min familj och vänner kommer leta pennor till dig. Det är vår dotter Camilla som dragit i gång det och vi alla önskar dig lycka till, Adam kör så det ryker! Jag är säker på att du kommer slå rekord :)


Om någon av er som kikar in på min sida och vill hjälpa Adam att samla så sök på pennpojken på FB där kan ni se vilken resa han har gjort. Så otroligt duktig :)


Det är bläckpennor med någon slags reklamtext på som han samlar på och blir glad om han får :):)


Heja dig Adam!

8 kommentarer:

  1. Hej Eva! Jag har läst om honom :) så roligt! Jag ska också samla pennor och skicka. Jag säger också HEJA DIG ADAM :) Inga-Lill

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så fantastiskt att så många skickar till honom, man blir glad i hjärtat <3 Kramar till dig Inga-Lill

      Radera
  2. Hej! Han kommer att få många fler. Linda och jag har också samlat och ska skicka till honom.
    Tack för alla fina bilder du lägger upp. Njuter av dem tills vi kan ses någon gång framöver. Kram Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt att vi kan göra någon glad, han är så duktig <3 tack själv för du går in och kikar efter så många år Ewa <3 Ja vi ses snart Kraaaam :)

      Radera
  3. Så duktig han är, riktigt imponerad av honom. Heja Adam :) Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är så duktig och modig som gör det här :)

      Radera
  4. Vilken duktig och modig kille ! Det kan man kalla styrka! Jag ska också samla ihop några. Ger till dig eller Camilla <3 Kramar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra Pia <3 det är så roligt att hjälpa honom. Han har fått in så otroligt många pennor :)

      Radera