tisdag 24 januari 2017

SVINDLANDE FART

Helgen gick med en svindlande fart, men så mysig var den solen sken från klarblå himmel och fåglarna kvittrade :)


En kick off för 2017 på Conventum i Örebro


PM-SWEDEN FIT-LINE


Vill du bli piggare och må bättre sova skönare?


Kosttillskott med bara grönsaker och frukter :) prestationsförmågan och koncentrationsförmågan ökar och man blir så mycket gladare :)


Har du möjlighet att lägga ca 28 kr om dagen och må bra så hör av dig så ska jag hjälpa dig vidare så du får dina produkter.


Gå gärna in och läst på Fitline-fakta där kan du hitta allt som gäller på den här otroliga produkt som man mår så bra av.


Tyvärr så innehåller inte våra grönsaker och frukter de vitaminer som behöver, på grund av att dom odlas fram alldeles för fort och oftast är besprutade.




Visst vill du bli piggare och må bättre :)




2 kommentarer:

  1. Hej Eva! Jag har druckit den i 3 år :) mår så mycket bättre, sover skönare och är gladare. Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle vara en katastrof om jag skulle behöva sluta :)Jag mår så bra av den, dessutom är den supergod :)

      Radera