onsdag 4 januari 2017

136 STYCKEN



Tack för att ni är så flitiga att gå in på min sida,  det gläder mig verkligen :)


Igår var ni 136 stycken. Jag har inte alltid tid att skriva, men jag gör det så ofta jag bara kan och kan hända att jag missar att svara er när ni gjort inlägg. Men alla läser jag och under alla år jag skrivit så är det bara ett inlägg som jag inte har publicerat, som jag tyckte inte passade sig och det var helt felaktigt påstående.


Jag önskar er alla en härlig dag!




Kram på er :)





4 kommentarer:

  1. Roligt att gå in på din hemsida :) Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sofia :) ha det så bra. Kram!

      Radera
  2. Jag förstår att det är så många som kika in Eva :) den är väldigt trevlig! / Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Den är trevlig! Nisse

    SvaraRadera