torsdag 26 januari 2017

PEDAGOGHUNSFÖRARE MED SIN FINA HUND GRAZY

Jag Pia är ju inte bara det :) hon är nu också utbildad Beteende Coach. Hon är utbildad vid Svenska Terapihundinstitutet hos Gunilla Backman som jag också har ett samarbete med.


Om någon av er är intresserad av utbildning eller att med er hund gå Terapi, pedagog eller läshundutbildningen så hör av er till min syster Pia hon hjälper er gärna.


Gå in på
Facebook


PIAS HUNDLIV


Där finner ni alla uppgifter, annars så får ni gärna höra av er till mig så hjälper jag er vidare till en kontakt med henne :)



Pia och Grazy kommer ger er massor av kunskap, värme och glada härliga stunder!
Tveka inte, ta chansen till ett roligare liv:)

6 kommentarer:

  1. Vad duktiga dom är dina kära Eva :) Ha en fin helg ! Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Super duktiga är dom :) mina fina. Ha en fin helg du med Karin Kram!

      Radera
  2. Tack min älskling att du delar <3 !
    Massa kramar från oss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag gör :) ni är ju superduktiga LOVE YOU!

      Radera
  3. Vad duktiga dom är :) Inga-Lill

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom ger så mycket glädje för många Inga-Lill. Ha det så bra!

      Radera