måndag 16 januari 2017

INGA STYGN KVAR :(




I fredags fick jag åka tillbaka till vårdcentralen, inte så kul när sköterskan tog bort det blöta bodiga bandaget. Alla stygn var uppknutna, det var inte så bra sytt med andra ord. Stygnden skulle sitta i 14 dagar dom  höll inte ihop mer en 3 dagar :(


I dag har jag varit och lagt om såret igen :(


Ja vad säger man? det bara att åka tillbaka och lägga om mitt sår två gånger i veckan till att börja med, sen får vi se.


Den doktorn skulle nog inte ge sig på att sy i hop sina patienter när dom skadat sig, förhoppningsvis så är han bättre på andra åkommor.


Jag kommer inte gå till honom igen, utan om jag har möjlighet så väljer jag en annan doktor :)


Men nu ska ni få en härlig vinterbild att se på, ha en trevlig kväll allesammans!




När vinter är så här vacker så njuter jag i fulla drag!








4 kommentarer:

  1. Men vad har ni för läkare i Askersund, tråkigt Eva. Hoppas verkligen att det blir bra. Hälsningar från Berit och mina små kissar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Berit, inte dom bästa tror jag :( så fruktansvärt onödigt. På torsdag är det dags igen att lägga om såret. Hoppas att det snart är lekt ordentligt. Ha det så gott Berit

      Radera
  2. Hur är det med ditt sår Eva? Anna-Lena Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna-Lena! Inte så bra dessvärre :( jag ska tillbaka till dr i morgon så får vi se vad dom ska göra. Det vill inte riktigt läka ihop. Kram!

      Radera