torsdag 17 april 2014

NU TAR JAG LITE LEDIGT :)


PÅSK

Jag och Roffe ska fira påsken med nära och kära, önskar att ni alla får en skön helg.

Jag vill tacka alla ny kunder för att ni vill vara med i mitt gäng, det är så roligt. Hoppas nu att allt går bra med era nya hästar, valpar, kattungar och era äldre små fyrbenta vänner.

Det vore skönt om det inte blev så mycket av påsk smällar för jätte många mår riktigt dåligt och är väldigt rädda. Även människor som kommer från krigs drabbade länder känner säkert skräck när det börjar smälla så tänk till en gång extra innan ni fyrar av era fyrverkerier. Tänk om det var ni som var i den situationen.

Ta hand om varandra och era fyrbenta vänner!

Lite eftertanke är bra :)

Med de orden vill jag önska alla en riktigt

GLAD PÅSK

1 kommentar:

  1. Så bra skrivet Eva Lite eftertanke vora bra !!! Vi önskar dig och din familj en glad påsk. Vi vänta valpar i Maj, så då hör jag självklart av mig igen :) Hälsningar från hela fam Karlsson, dina trogna gamla kunder :)

    SvaraRadera