tisdag 8 april 2014

KVINNERSTA SKOLAN, NATURBRUKS GYMNASIUM



GÄST FÖRELÄSARE!

I går var jag och berättade lite om våra produkter och hur viktigt det är att ha en bra försäkring till sina djur. Tacka Kristina för att du ringde mig så att jag fick komma till er fina skola och tack till alla er som kom och lyssnade :)

Det var riktigt roligt! Jag hoppas ni fick ett hum om vad vi kan erbjuda era fyrbenta vänner.

Folksams försäkringar tål att jämföras med.

Jag hoppas att ni hör av er om ni vill veta mer eller om ni vill att jag ska räkna på vad just din hund, katt eller häst skulle kosta hos oss.

Nu önskar jag er alla lycka till när ni slutar skolan samt ta hand er och om er fyrbenta vänner, dom är de trognaste och bästa vänner ni har:)


eva.gruner@folksam.se
0583-63 114
070-688 24 72



Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Å vad duktig du var <3 <3 <3 !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Pia, det kändes kanon. Kommer så klart göra om det om jag får frågan igen :) Puss på dig min lilla syster <3

      Radera