tisdag 11 februari 2014

TERAPI HUNDAR


DOM GÖR SÅ OTROLIGT MÅNGA LYCKLIGA OCH FRISKARE!


Ja det blir fler och fler som vill utbilda sig och sin hund. Jag kan inte skriva nog om detta :) så otroligt duktiga hundar som ger så mycket kärlek och nytta inom vård och skola.

Nu får Terpihundarna samma försäkring som Vård hundar. Jag lyckades efter mycket kämpande, det var en otrolig känsla att att få meddela mina kunder och många andra Terapihunds ägare att Folksam nu kan ge 50 % rabatt på hundförsäkringen. Jag forskar nu lite i hur jag ska kunna ge er en bra företags försäkring, vi får se hur det går:)

Jag fortsätta att kämpa för att även Terapi hästarna ska få en bättre försäkring, dom gör en otrolig insats för både barn och vuxna som har det jobbigt på något sätt. Jag tror att alla skulle mår bra av att umgås med djur.

Vill ni veta mer ring eller maila mig :)
0583-63 114 eller 070-688 24 72
eva.gruner@folksam.se

Tack till Lena Andersson, Cilla som utbildar Terapihundar och alla ni andra som utbildar och sprider att jag finns och kan hjälpa er med en bra försäkring samt alla Terapikunder :) Det är jätte roligt att jobba för er !

Här är Marias Jägerström/Pettersson fina hästar ute på sin arbetsplats Kasper Valle och den fantastiskt fina Splendor.








Här kommer en bild på Disel som är i skolan, det är Maria Strandberg duktiga Terapihund





















Nu önskar jag er alla lycka till med era fantastiska djur!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin sida! Det låter väldigt bra!!! Vi är fler som kommer höra av oss framöver.

    MVH

    Tina Karlsson

    SvaraRadera
  2. Hej Eva!
    Jag är snart klar med min Terapiutbildning, Jag ringer dig någon dag, det låter som det skulle vara det bästa att försäkra hos dig :)

    SvaraRadera