torsdag 6 februari 2014

BESIKTNING AV HÄST


EN TREVLIG EFTERMIDDAG!

I går var jag och besiktigade en häst. Det är så roligt att komma ut till gårdarna och få träffa trevliga människor, och deras fina djur. Igår var det en väldigt trevlig och mycket fin häst som det inte fanns något att anmärka på, allt var utan anmärkning.

Jag har jobbat med det här i många år, och jag har haft turen att alltid kommit till fina gårdar där djuren mår riktigt bra och att dom är välskötta. Jag vet i början när jag skulle ge mig ut och besiktiga var jag lite orolig, tänkte ofta på tänk om djuren är missköta eller om personerna jag skulle träffa skulle vara otrevliga.

Men jag har haft en himla tur jag har aldrig kommit till ställen där djuren haft det svårt på något sätt.

Det känns så härligt att åka hem efter ett pass där jag försäkrat in en fin häst och den fått en bra försäkring om olyckan skulle vara framme.

Tack Ullis med familj för i går, mycket trevligt! Vi hörs senare om er lilla vovve.

Ha det gott!

Välkommen in i mitt gäng :)






1 kommentar:

  1. Roligt Eva, bra jobbat !

    Hälsning från Sundsvall

    SvaraRadera