måndag 10 februari 2014

GOD MORGON!


Hoppas ni haft en skön helg, jag önskade ju att solen skulle visa sig i helgen. Här i Askersund så vi den en väldigt väldigt kort stund i Lördags, den försökte ta sig igenom den gråa himlen.

Vi har haft en lugn och skön helg!

Ridit min fina springare i skogen upp och ner för våra grymma backar, men oj vilken fin träning för både Lyster Acke och mig. Lite djurvård har jag också hunnit med, klippt klorna, tassarna och svansen på Acke. Sedan klippte jag Lysters plym till man eller vad tycker ni? Var det inte dax?

Båda två blev så fina ;)





Här är sista backen innan vi är hemma :)


Tränat lite med Acke, efter vi lämnat tillbaka Mila till sin matte Helena, ÅÅÅ så härligt att ni nu kan vara tillsammans hemma i Stockholm igen, men vi kommer att sakna din lilla fina tjej Helena, hon är underbar!

Massa kärlek till er två fantastiska!


PUSS                                                                       




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar