tisdag 18 februari 2014

EN STOR KRAM TILL MIN VÄN ANNELI!



CANCER!

Det du nu gör Anneli är jag säker på att det gör skillnad. Att ta ett så bra initiativ och göra så fina armband och sedan skänka intäkterna till Cancer fonden är fantastiskt fint.

Så här skriver Anneli

Cancer drabbar inte bara den enskilde, den drabbar även anhöriga och vänner. Det sprider sig som ringar på vattnet.

Det som möter oss är rädsla, skräck, sorg, medlidande och även ensamhet.

Att bära detta armband är för att visa att vi stödjer utan att andvända ord, visa att vi är delaktiga och bryr oss.

Fyll varje pärla med ett gott minne att tänka på när det onda drabbar oss.

Jag kommer självklart beställa flera av dessa fina armband som dessutom kommer hjälpa till med mer forskning, så att fler får hjälp att överleva denna hemska sjukdom.

Tack Anneli för din insats, den är mycket värd!!!

Vill ni beställa till nära och kära hör av dig då till mig så hjälper jag er med att få kontakt med Anneli eller gå in på Cancer fonden och sök på

LILLA PÄRLAN.

Du kan vara med oss att hjälpa!!!



Lite olika färger att välja på




Hjälp till att besegra den hemska sjukdommen Cancer, som vi eller våra nära och kära kan bli drabbade av. Köp ett armband :) kostnaden är 85 kronor och 40 kronor går till Cancer fonden en liten kostnad för det fina armbandet och väldigt mycket värt för forskningen och alla drabbade, varje krona som kommer in gör skillnad!

3 kommentarer:

  1. Jätte fina och gjorda för en bra sak. Hör av mig senare!
    / Kitty

    SvaraRadera
  2. Jätte fina! Iden är härlig skulle vara fler som bidrog att bekämpa den fruktansvärda sjukdomen.
    Jag bidrar själv med pengar varje år.
    Anna-Lisa Nilsson

    SvaraRadera
  3. FINT GJORT!
    Birgitta Olausson

    SvaraRadera