lördag 25 maj 2013

MOA TVÅ ÅR BUSIGASTE TJEJEN I STAN

                     

 TUSEN GRATTIS KRAMAR TILL VÅR FINASTE TJEJ I DAG.




Tiden går så otroligt fort, redan har du blivit två älskling. Du är så lik din mamma hon såg precis ut som du gör, man skulle kunna tro att det är samma unge. Lika envis och bestämd som när hon var liten, PUUU det kunde vara ganska jobbigt ibland. Men Moa du och Max är den underbaraste som finns, ni är vår efterrätt i livet.

Jag kämpade med att få både mamma och moster Helena intresserade av hästar men misslyckades grundligt, men jag har som mormor lyckats bättre, betydligt bättre. Du vill inget annat än att titta krama och pussa på hästarna, vilken lycka för mig ;) och för moster Jessica. Mamma är inte lika lycklig för det, hon tycker nog att det skulle vara roligt att göra någonting annat än att stå hos Algot, Lyster och Minos hela dagarna. Jag längtar till du kan följa med på vagnen Moa, oj vad skoj vi ska ha då.

Nu önskar jag dig en härlig födelse dag, med massor av fina och roliga paket.

LOVE YOU

1 kommentar:

  1. Å Eva vilken fin liten tjej ni har, ja det lyser bus i ögonen på henne.

    Ha det bra och fortsätt att njuta av dina barn barn.

    Varma häsningar från din trogna kund
    Anna

    SvaraRadera