tisdag 7 maj 2013

EN HÄRLIG KVÄLL

Nu hoppas jag att min dator kommer fungera ;)

Svårt att jobba utan dator så jag och Jessica tog en lång rid tur i skogen idag. Hästarna skötte sig som alltid. Otroligt skönt att båda är så kola killar. Maj är då den härligaste månaden inga myggor eller broms som sticker och solen värmer gott, ja det är underbart med alla blommor som man ser när man rider i skog och mark.

Kvällen har varit så varm och skön, funderar lite på om hästarna ska få vara ute i natt. Fick precis veta att det blir inget sommar bete för Minos, men då kan vi köra in honom fortare. Det blir riktigt roligt. Längtar till den dagen då vi båda kan ut och köra våra hästar hästar tillsammans "super kul"

Nu ska jag fixa lite för i morgon bitti kommer mina små härligheter. Sen ska jag sova gott, hoppas ni oxå får en lång skön natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar