torsdag 16 maj 2013

FIT-LINE

Den goda och nyttinga drinken som jag tar två gånger per dag för att må bättre, få mindre värk i kroppen, sova bättre, orka mer jag kan skriva hur mycket posetivt som helst om drinken jag dricker. Den gör så att jag klarar så mycket mer än jag gjorde innan jag började med den.

Tack Annika för att du tjatade på mig att pröva ;)

Nu blir det Bas Akademi igen, denna gången är det på orterna.

20 Maj Vadstena Starby Hotell kl 18,00
22 maj Örebro Scandic  Väst kl 18,00
3 Juni Lidköping Röda kvarn kl 18,00

Anmälan måste göras 3 dagar innan den föreläsningen, jag lovar att det blir spännande ;)

Hör av er om ni är intresserade av att må bättre, få bättre imun försvar, sova bättre, orka mer ja helt enkelt bli gladare ;);)

2 kommentarer:

  1. Låter spännande!!!

    Jag skulle verkligen behöva få lite hjälp med att slippa ha ont i kroppen på grund av Fimromyalig och min trötthet som tär på humöret.
    Jag ringer någon dag.

    Fin och rolig sida du har ;)

    MVH Lise-Lotte Karlsson

    SvaraRadera
  2. Hej Lise- Lotte!

    Du är varmt välkommen att ringa eller maila.
    Jag berättar gärna mer om produkten som hjälpt mig så mycket, önskar att fler som har ont och är infetions känsliga och trötta vågade pröva.
    Ha det gott så hörs vi.
    :)

    SvaraRadera