måndag 22 januari 2018

VÅR HELG

En härlig helg har vi haft :) fredagen började med en fantastisk ridtur må Lyster det var en otroligt härlig känsla att sitta upp och rida iväg i vårat fantastiska vinterlandskap :) Jag känner mig lyckligt och väldigt tacksam för att jag kommit så här långt efter min hjärntumör togs bort i Maj.


Lördagen firade vi vår lilla kalas pingla Joline som fyllt 2 år och Söndagen var det markträning som gällde för Minos den vackra :) efter träningen tyckte han det var väldigt skönt att rulla sig i den vita härliga snön.


Jag hoppas ni haft en lika fin helg som jag haft det :)




Ha en fin vecka :)

6 kommentarer:

  1. Härlig helg Eva, jag förstår att du njuter :) Wow vilken svans han har din fina, den är ju enorm :) Kramar till dig och dina fina djur/ Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg du haft :) gläds med dig :) Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var riktigt härlig :) Anna-Karin Kram <3

      Radera
  3. UNDERBART :):)Kramar till dig, du är så stark och duktig. Anna-Lena

    SvaraRadera