torsdag 11 januari 2018

TERAPI, VÅRD, PEDAGOG OCH LÄSHUND

Så många fantastiska hundar som finns för så många barn och vuxna som behöver lite kärlek, värme och någon som bara finns där för dom en stund.


Alla ni som jobbar men era hundar i skolor och på vårdhem och sjukhus ni gör ett fantastiskt jobb som är så viktigt.


GLÖM ALDRIG DET!


Här är pedagoghunden Grazy så fin och alldeles fantastisk. Är det någon som bor inte allt för långt bort från Örebro och vill ha lite hjälp av Grazy eller ni vet någon annan som behöver lite stöttning med läsningen så hör av er. Grazy är en bra lyssnare.





Jag har försäkrat in så många duktiga hundar, dom får en jättebra försäkring med väldigt förmånliga priser. Hör av dig om du vill veta mer, jag berättar gärna om Folksams försäkringar.
Roligt att kunna hjälpa er :) 
070-688 24 72

2 kommentarer:

  1. Alla duktiga hundar som jobbar för att vi människor ska må bättre er vill jag ge ett stort varmt kram, ni är fantastiska. Utan er vore vi ingen ingenting. Jag mår så bra utav min fina fyrfota vän Lilly, hon gör mig hel :) Eva du har en jätte fin blogg :) Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emma, jag försöker skriva så mycket jag hinner. Ja visst är våra fyrbenta helt fantastiska <3 Massor av kramar tillbaka till dig :)

      Radera