måndag 15 januari 2018

I HELGEN SKULLE JULEN DANSAS UT :)

Ja nu ska julen dansas ut, men jag vill ha kvar den lite till :) tomtarna ska plockas ner under veckan men granen så grön och grann i stugan ska få stå kvar så länge som möjligt, vi får se när den börjar barra.


Vår helg har varit så mysig, Camilla och barnen Jessica Rille och Joline har varit här och barnen har åkt pulka och vi har ätit korv och gofika.


Körde också vår fina, han är så otroligt duktig och jag får så mycket energi av honom :)




Ha nu en fin måndag alla ni där ute :)









4 kommentarer:

  1. ÅHH vad vacker han är, det är så roligt att det går bra för dig och din fina ståtliga häst :) Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin, ja jag tycker han är värdens vackraste ;) han är rolig att jobba med alltid glad och vill vara med på nya saker som jag hittar på. Ha det jättebra, kram!

      Radera
  2. Han är helt underbar, vad duktig du är som kommit igång så mycket efter op på så kort tid <3 Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack Sofia, jag tycker det har tagit lång tid :) har nog dåligt med tålamod. Nej jag är jätte glad och tacksam att jag kommit så här långt. Det är så roligt att jobba med honom. Kramar till dig du rara :)

      Radera