tisdag 9 september 2014

TERAPI HUNDEN ZAWA OCH HENNES NYA KOMPIS CINDY





Nu ska ni få se en underbar liten tjej ;) hon heter Cindy och hon ska bli Terapi hund när hon blir stor.

Här är hon tillsammans med sin bästa vän Zawa som redan är Terapi hund och är både klok och väldigt snäll mot Cindy, Zawa kommer att lära den lilla så mycket så jag tror att allt kommer gå jätte bra Petra :)

Tack för att jag får visa dina fantastiska hundar på min hemsida. Lycka till med Cindy nu !

Ni får gärna gå in på Petras hemsida och läsa mer om Zawas jobb som Terapi hund
www.terapihund.blogspot.se

 
 

Tyvärr kunde jag inte få över kortet kortet på Cindy, men hoppas att jag senare kan lägga upp kortet på henne :) Men här är underbara Zawa

Ha en fin dag allesammans!

Ca en timme senare :)

Tack Petra, du är toppen som skickade bilder så fort! Här kommer fler härliga bilder.

 




Är dom inte underbara så säg :)
 







2 kommentarer:

  1. Så fina <3 <3 <3 å vilket viktigt jobb dom gör :)!

    SvaraRadera
  2. Ja Pia, helt underbara ! och så mycket glädje dom sprider ;)
    Kram!

    SvaraRadera