torsdag 11 september 2014

GRATIS VETERINÄR VÅRD FÖR HEMLÖSA


GÄRDETS DJURKLINIK



Jag blir väldigt glad och tacksam om jag kan få hjälp att sprida detta vidare, det är många som skulle behöva få lite hjälp med sin käraste vän.


Gärdets djurklinik kommer återigen att ha öppet för alla som är hemlösa och behöver se till sin vän lite extra. Kanske titta till ögon, öronen, tänderna kanske få lite hjälp med att klippa klorna, eller något annat som är problem. Ja dom kommer göra allt för att hjälpa och er bästa vän.

Jag önskar att fler djurkliniker skulle göra samma sak.

Alla djur är varmt välkomna!




Söndagen den 5 Oktober mellan kl 12-18
Sandhamnsgatan 65
115 28 Stockholm
Telefon
08-505 102 00
Tids bokning
08-12120012


En guld stjärna till alla er som gör detta möjligt!
Gärdets Djurklinik,Svenska Djurskydds föreningen,Hundstallet samt Stockholms Stadsmission





Hjälp mig att sprida detta vidare så att så många hemlösa som möjligt får möjligheten till gratis veterinärvård till sina käraste! Kanske känner du någon eller går förbi någon som inte har någonstans att ta vägen när kvällen, mörkret och kylan kommer.

2 kommentarer:

  1. Elisabet Andersson11 september 2014 kl. 19:00

    Klart Eva att jag ska berätta för alla jag känner om det du skriver om. Du är oxå värd en stor guld stjärna! Varmaste hälsningen Elisabet

    SvaraRadera
  2. Tack Elisabet! Vad gullig du är :) Hoppas allt är bra med dig och hundarna.
    Ha det gott tills vi hörs igen. Kram!

    SvaraRadera