tisdag 23 september 2014

DESSA FANTASTIKA DJUR

 
VÅRD TERAPI OCH PEDAGOG HUNDAR OCH HÄSTAR
 
 
 
 




Som ni kanske vet så älskar jag djur, ja nästan alla :) men de som mitt hjärta klappar extra för är dom de djur som gör så otroligt mycket för så många. Jag menar nu Terapi, vård och pedagog hundarna och hästarna. Så många som blir både friskare och mycket gladare av att ni kommer en liten stund och hälsar på.

Ja djuren gör underverk, dom får oss att må så bra :) jag hoppas att ledningen för skolorna i vårt avlånga land förstår vilken hjälp barnen kan få av möjligheten att träffa hundarna och hästarna som är så duktiga.

Här kommer några av alla som gör underverk! Jag kan tyvärr inte lägga in vissa bilder, så jag blir jätte glad om ni mailar mig fler bilder på era duktiga  :)


 
 


 
 


 


 


 


 


 


 


 


 




 


 
Tack för att jag får lägga ut bilder på era fina djur!






1 kommentar:

  1. Ja Eva du har alldeles rätt dom gör så mycket gott, jag hoppas också att skolorna får upp ögonen för dessa hjälpande underbara varelser <3 Tack för att du skriver så mycket bra,du har en jätte fin blogg! MVH Mikaela

    SvaraRadera