fredag 12 september 2014

I DAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG!



Det är Jessans födelse dag! Å vad tiden går, jag kommer i håg det som i går. Allt gick så bra, min kollega Agneta hjälpte till så att allt gick bra. En konstig men trygg känsla att åka till sin arbetsplats och föda sin lilla tjej, vi visste att det var en Jessica som skulle komma " helt fantastisk känsla" Efter ett par timmar åkte vi upp till bb, underbart att få ligga på samma avdelning som jag jobbat på tidigare.

Men det blev en väldans massa spring in i mitt rum, alla mina arbets kollegor vill ju se vår nya lilla tjej som var så fin så fin, och en massa fina presenter fick du mitt hjärta.

En natt låg vi kvar sedan åkte vi hem till Pappa Roffe Helena och Camilla, gissa om dom var lyckliga att få hem sin fina lillesyster :)

I dag fyller du 26 år!

Massor av grattis kramar till dig älskling, i morgon kommer vi :) Ha en underbar dag nu i skolan och i kväll med din fina Rille och vänner.

 
LOVE YOU!

4 kommentarer:

  1. <3 <3 <3 Så härligt det var!

    SvaraRadera
  2. Ja så roligt vi har på våra träffar :)
    Ses snart igen!

    SvaraRadera
  3. Hej Eva!
    Jobbar du kvar på Förlossningen? och i så fall var någonstans? Du är väl inte kvar på Karolinska? Jag hoppas allt är bra med dig och familjen. Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Carola! Roligt att du tittade in på min sida :) Nej jag är inte kvar på förlossningen :( efter jag fick min muskelsjukdom var jag tvungen att sluta i vården. Men jag saknar det jätte mycket, vi hade ju så roligt. Nu är det Djurförsäkringar som gäller sedan har jag uppdrag som god man i Askersunds kommun. Trivs jätte bra med det oxå. Kan själv bestämma hur jag ska jobba, det funkar bra :) ha det så bra, vi kan väl höras på tel och prata mer ;) Kram!

    SvaraRadera