fredag 19 september 2014

FJÄLLVANDRING


Nu ska jag visa några fantastiskt vackra bilder från vårt avlånga land.

Eva min arbetskamrat har varit på fjällvandring, så härligt det ser ut :) jag önskade att jag varit med:)
Vi har många trevliga pratstunder tillsammans! Tack för dessa fina bilder Eva, Kram!

Bilderna är från Frostviksfjällen, Brattlifjällen, hon bodde på pilgrimshotellet som ligger i nordligaste Jämtland.

Vilken resa Eva, vilken natur vi har. Jag har själv vandrat vid Kebnekaises fantastiska fjäll, en oförglömlig resa. Jag skulle gärna åka dit igen.

Med dessa vackra bilder så önskar jag alla en riktigt härlig helg, ta han om varandra och era fyrbenta vänner!



 


 


 
Här kommer några bilder från Kebnekaise, Abisko
 


 


 
 
Här är fjällstugan jag bodde i Nikkaluokta
 


 
 
 
 
 

1 kommentar: