onsdag 6 september 2017

TRE MÅNADER HAR NU GÅTT

Ja visst går tiden fort, tre månader sedan jag opererade bort min hjärntumör. Jag önskar att jag bara orkade lite mer, men som doktorn säger chilla lite nu Eva det kan ta upp till ett år att komma igen efter en så stor operation.


Visst är jag glad, tacksam och lycklig för att det gått så bra :) Nu klarar jag av längre promenader men hundarna och det är underbart :) fast längtan är stor tills jag orkar rida och träna våra fina hästar igen.


Jag har börjat jobba några timmar per dag, så vill ni ha hjälp men en djurförsäkring och jag inte svarar så lämna namn och telefon nummer så ringer jag upp så fort jag har möjlighet


Hoppas ni alla har en fin höst, ha det gott!



4 kommentarer:

  1. Chilla Eva <3 Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Kämpa på Eva, snart är du där <3 Kram Ellen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är klart jag är Ellen Kram på dig :)

      Radera