onsdag 27 september 2017

TACKSAM

Det finns mycket i livet som jag är tacksam för, mycket som jag tidigare tagit förgivet. Man får sig en tankeställare när man blir sjuk och ovissheten finns där om man ska klara av det eller inte. Men mina tankar har oftast varit att det här fixa jag :) Ja nu har det gått nästan fyra månader sedan jag opererades, huvudverken är helt borta och jag orkar mer för varje vecka som går.


Något som jag känner varje morgon när jag vaknar och tvättar mig, jag låter vattnet rinna och skölja över mitt ansikte. Det klara fina vattnet, det är jag tacksam för att jag har. Önskar att alla fick möjligheten till det.


Hoppas ni alla där ute får en härlig dag:)

2 kommentarer:

  1. Vi borde alla vara tacksamma som har rent vatten. Ha det bra Eva Kalle .K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Kalle, ja visst är det så. Hoppas allt är bra med dig och vovven. :)

      Radera