torsdag 7 september 2017

ACKE MORRADE SOM ALDRIG FÖRR!

I natt vaknade vi att Acke morrade som aldrig förr, ja han var riktigt rädd och raggen stod på honom hela vägen ner till svansen. Kunde inte förstå vad det var, men idag förstod jag.


Det här hittade jag utanför vårt hus, det måste vara en Björn eller kan det vara något annat djur? som smugit sig in på gården, någon som vet?  riktigt läskigt tycker jag att det är. Hästarna går ju alldeles intill där den smög förbi.


Björnspillning eller ?

Nu väntar jag på att Caroline från Länsstyrelsen ska maila mig tillbaka :) och säga vad det är för djur som bajsat på vår gård :)

2 kommentarer:

  1. Huuuua vi får hoppas det inte var en nalle :):) Kram Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sofie det var ingen nalle :) troligen en grävling som gick förbi och bajsade utanför vår hus :):) Kramar tillbaka till dig <3

      Radera