fredag 15 september 2017

SNÖVITS VALPAR

Nu kommer en härlig fredagsbild igen:) Tack Margita för att du delar med dig av dina fantastiska fyrbenta vänner, och grattis till nykomligen Belle.


Här har vi
Emile Chicco
Erik Chicco
Elsa Chicco
Ellie Chicco
Eden Chicco
Esmeralda Chicco och mamma Snövit så vacker och så fin, rasen på dom är Bichon Frise'


Dom små är födda 20170806 och alla mår prima, riktigt busiga har dom blivit äter sover och busar det är livet det:)



Med den härliga bilden önskar jag er en riktigt fin helg!





4 kommentarer:

  1. Oj, så gudomligt söta. Jag har själv haft en liten bichon för många många år sedan. Han blev pappa till många valpar och champion på utställningar. Det är en härlig hundras. Då var de inte vanliga.
    Kram och ha en härlig helg. Marianne

    SvaraRadera
  2. Hej Marianne <3 Ja visst är dom helt fantastiska dom små vita älsklingarna. Vad mysigt att du har haft små Bichon valpar Marianne :) Det måste varit härligt. Ha det så gott tills vi hörs igen. Massor av varma kramar till dig <3

    SvaraRadera
  3. Så fina :) Underbart med alla bilder du lägger in Eva, hoppas allt är bra med dig. Hälsningar Margareta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Margareta! Jag kämpar på, det går bättre och bättre :)Tack vad gullig du är, jag tycker det är roligt att dela med mig av alla härliga bilder och ge er lite tips och råd. Ha det så bra och njut av alla höstens vackra färger. Kram!

      Radera