torsdag 28 september 2017

ETT AV MINA MÅNGA MÅL :)

Ja visst fixade jag det tillsammans med min fina springare Lyster. Jag hade satt upp mål som jag skulle försöka klara av efter min operation som gjordes 20170531, jag skulle sitta bakom vagnen innan fyra månader gått. Igår körde jag min fina :) Han är så fin, säker och helt underbar. Känslan var frihet lycka och en enorm tacksamhet att jag kommit så här långt på så kort tid.


Det var alldeles alldeles underbart!


Heja vad det går, lycka!

 
En härlig tur

 
Massor av gosaker i krubban när vi var hemma.

 
Härligt att komma ut i hagen igen.

 
Så skönt!

 
Skakar av sig så det står härliga till :)

8 kommentarer:

  1. Jag är så glad för din skull Eva att allt går bra för dej. Allt gott till dej.
    Bamsekram från Marianne

    SvaraRadera
  2. Å tack Marianne <3 hoppas allt är bra med er alla :) Ja en otrolig känsla när man klarar av sina mål som man satt upp. Han är en härlig häst som man kan lita på i alla väder <3 jag älskar den killen :)Kraaaam <3

    SvaraRadera
  3. Vilken bragd Eva, så bra jobbat :) Jag är så glad att du kommit så långt på så kort tid. Bra jobbat, det måste kännas helt underbart. Fina Lyster. Tusen kramar Sofie <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sofia <3 Det var alldeles underbart :) Lyster är en klippa så otroligt fin. Kram <3

      Radera
  4. Fina lyster❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Camilla honom kan man alltid lita på, värdens finaste <3

      Radera
  5. Vilken härlig dag :):) Du är så himla duktig :) Kramar till dig <3 Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram Karin och tack för allt stöd. Kraaamar i massor <3

      Radera