lördag 26 december 2015

GOD FORTSÄTTNING


ANNANDAGEN 26/12 2015

Äntligen :) Jag har haft problem med nätet sedan stormen Helga härjade hos oss. Nu är ledningarrna ihoptejpade så vi får se hur länge det håller, Ericsson kommer att laga nätet efter helgerna ordentligt :)

Jag vill önska er alla en god fortsättning på julen, jag hoppas att ni har haft det bra.

Vår jul har varit alldeles fantastisk. På julafton fick vi träffa en ny liten kärlek. Joline så go och så fin, kunde inte bli bättre.

Grattis mamma Jessica och pappa Rille, det gjorde ni bra.

Det finaste man kan önska sig ett litet barnbarn till.

Lycklig mormor!

 
Tomten kom och lämnade klappar.

 
Moster Helena och Morfar

 
En mycket lycklig mormor med den finaste.

 
Hur mysigt är inte det här :)
 
Vi är så tacksamma för det vi har, en gåva som inte går att beskriva i ord.
 
Ha det nu så bra!
 
Om ni inte får tag i mig på mailen så försök ringa på 070-688 24 72 och lämna ett meddelande så ringer jag upp så fort jag får möjlighet.

4 kommentarer:

  1. God fortsättning till er med, käraste vänner. Ett stort grattis till det nya underverket. Hon är helt underbar men kan ju inte bli annat med de föräldrarna och självklart de morföräldrarna. Hoppas att ni alla mår bra och hälsa alla 2-benta som 4-benta vänner. Kram Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning Ewa. Ja nu är lyckan total, så underbart att deras lilla tjej är här och mår bra. Alla tre mår toppen :) Kram!

      Radera
  2. Så underbart härligt med lilla Joline och hennes fina föräldrar <3 Jag känner också sådan glädje och tacksamhet att allt gått bra och nu längtar jag bara efter att få träffa den lilla gosisen <3!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig snyggmoster <3 nu har du träffat den lilla underbara och hennes föräldrar. Mysigt när du var här. Vi ses snart igen . Kram!

      Radera