tisdag 12 mars 2013

ATT ARBETA IDEELLT

GULD STJÄRNA TILL ER ALLA

Jag vill skicka en guld stjärna till er alla som jobbat ideellt med både barn ungdomar, alla som jobbar för dom som är hemlösa eller har det svårt på något sätt och för alla ni som lägger ner så mycket tid och kärlek på de djur som far illa.

Ni gör ett fantastiskt jobb;)

Jag tänker ofta på hur parken zoo kunde behandla sina djur på ett så ovärdigt sätt, detta som hänt är fruktansvärt och man kan ju inte tro i sin vildaste fantasi att det skulle hända här i Sverige på något av våra djurparker. Det är chockerande.

Svenska hästars värn, där hästen Lisa nu finns i ett akuthem men behöver få komma till Strömsholm och få hjälp, alla bidrag är väldigt välkomna.

Alla som jobbar på olika katt hem där ni tar hand om små katter som någon tröttnat på och slängt ut och alla ni som kämpar för att få nya hem till hundar som farit illa, tex hund hjälpen.

Tänk om det fanns fler som ni, eller tänk om alla dessa människor inte fanns som utsätter andar för dessa vidriga saker, både människor och djur.

Fortsätt kämpa ni betyder enormt mycket.



1 kommentar:

  1. Tack Eva!

    Jag är en av dom som fått guld stjärna av dig, Jag är en av dom som hjälper katter som har det svårt. De har ofta haft det väldigt tufft, men som tur äe finns det många med goda hjärtan som vill ta hand om en katt som har haft det svårt. Jag vill passa på att tacka dom om det är ok för dig?

    Jag läser ofta din blogg tycker att den är både väldigt fin och du tar upp mycket bra saker. Jag vill ge dig en guld stjärna.

    Ha det så bra ser fram mot nästa gång du skriver.

    Hälsningar Anna-Karin






    SvaraRadera