lördag 12 augusti 2017

TILL MINA FINA KOLLEGOR

Nu vill jag tacka mina fina kollegor som stöttat mig men hjärtan varje dag när jag varit sjuk och ni som tagit han om mina kunder på bästa sätt. Den här veckan har jag jobbat några timmar :) heja mig :) en riktigt härlig känsla. Tusen tack för att ni funnits för mig under den här tiden och alltid finns för mig, utan er hade det blivit betydligt jobbigare.




En guldstjärna till er!


Jag önskar er en riktigt fin helg med några av era kära två som fyrbenta vänner :)





6 kommentarer:

  1. Så fint du skriver Eva. VI sänder dig alla styrkekramar som finns och hoppas du snart får känna dig stark och frisk igen. Kramar från familjen Andersson i Sala

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det går framåt men lite segt är det tycker jag :) Massor av kramar tillbaka till er alla två som fyrbenta.

      Radera
  2. Så härligt att dom hjälp dig när du varit sjuk :) fina kollegor :) Styrkeramar till dig från oss familjen Olsson men alla djuren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fantastiskt fina kollegor :)Det hade inte varit lätt utan deras hjälp. Kramar tillbaka till er alla <3

      Radera