tisdag 1 augusti 2017

HÄR ÄR JAG NU IGEN :)

Ni är så underbara, många av er som är inne på min sida och kikar undrar hur jag mår. Jag mår bra :) trött men det går framåt. Varje morgon tar jag och Acke en lugn och skön promenad efter vi flyttat hästarna till sommarhagen. Jag lägger ett spår till honom och själv gör jag lite gymnastik för att få upp kondisen lite. Mila är hemma och tar sovmorgon, varje morgon :)


Vi har haft en fantastisk fin sommar, tjejerna men sina familjer har varit här mycket vi har grillat massa god mat och haft det underbart.


Hoppas ni haft en lika härlig sommar som jag har haft det!



















Några av sommarens fina bilder på mina kära :)

4 kommentarer:

  1. Det är så härligt med nya fina bilder, jag är så glad att du mår bra Eva. Vi kunder kan inte klara oss utan dig! Kram Krain

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Karin! Vad gullig du är <3 nu har jag börjat jobba några timmar den här veckan och det är jättehärligt :) Tack för att ni finns för mig utan er skulle jag inte klara mig. Kram <3

      Radera
  2. Sån härlig sommar och vilka fina bilder ! Det är så skönt att du mår bättre för varje dag och du är så fin! Kram lillasyster <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. massor av kramar tillbaka till dig du underbara <3

      Radera