tisdag 22 augusti 2017

ÄNTLIGEN

Så bar det äntligen iväg till min Kiropraktor och massör, det börjar kännas riktigt bra att köra bil nu :) gårdagen började som vanligt med min gymnastik ute i det fria :) så skönt för både kropp och själ. Att ha sällskap av Acke på min gymnastikrunda gör det ännu bättre.


Sedan bar det av till min massör Thomas som hjälper mig att bli mjukare och rörligar i min kropp. Jag vill varmt rekommendera Thomas Hulthe'n på Happyfeelings i Askersund, han är en riktigt pärla :) längtar redan till nästa vecka när vi ska ses igen.


Idag blir en lugn dag, ska bara mysa med djuren och njuta av det vackra vädret.



Önskar er alla en fin dag :)









6 kommentarer:

  1. Det låter skönt :) vila dig nu och ta det lugnt Eva, du måste bli stark och klara en op till framöver. Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sofia :) Jag vilar och vilar :) Igår var det tre månader sedan som jag blev opererad, skulle vilja att jag kände mig något piggare, men jag ska då inte klaga :) allt har gått så bra. Kram kram!

      Radera
  2. Härligt Eva :) Ta det lugnt och fint :) Kram Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Fia! Hoppas allt är bra med djuren nu, ni har haft lite otur. Nu får det vända tycker jag. ha det gott tills vi hörs igen Kram!

      Radera
  3. Skönt att det går åt rätt håll :) Kalle K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kalle, det går framåt och det är skönt. Ha det gott!

      Radera