måndag 29 maj 2017

NU TAR JAG EN PAUS FRÅN SKRIVANDET EN STUND

Hej alla vänner :)


Nu kommer jag vara borta ett tag från skrivandet, jag ska i morgon läggas in på sjukhus och genomgå en stor operation. Jag har tyvärr fått en hjärntumör, men jag känner att jag är i goda händer :) Så fantastiskt fin personal som ska ta hand om mig och min familj. Alla vi träffat och pratat med på Neurokliniken är så härliga. Det kommer att vara två neurokirurger som kommer ta sig an mig, så jag känner mig trygg men visst är det väldigt läskigt.


Jag ska göra allt för att komma tillbaka till jobbet och skrivandet så fort som möjligt.


Om ni behöver hjälp med försäkringsfrågor ber jag er ringa 060-162305 mellan 07,30 -17,00 varje vardag. Om ni vill ha mig som ombud till era fyrbenta vänner så säg bara mitt namn och mitt ombudsnummer 92226 så hjälper supporten till att teckna in en bra försäkring åt er.




Jag önskar er alla en riktigt skön sommar, så hörs vi snart igen :)


Jag vill samtidigt tacka alla mina nära och kära, vänner och alla ni kunder som har skickat meddelande eller ringt och stöttar mig och min familj. Ni är helt fantastiska!

12 kommentarer:

  1. Lycka till Eva. Hälsningar Kalle K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Kalle! Allt har gått riktigt bra :) Jag är så tacksam för det. Jag önskar dig en skön sommar tillsammans med din fina lurviga vän.

      Radera
  2. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer gå bra Eva, snart hörs vi igen. Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lotta! Jag nu är jag hemma igen :) Allt har gått superbra, nu ska jag kämpa vidare men att få tillbaka lite kondition och ork. Kramar i massor <3

      Radera
  3. Kämpa Eva, Kram / Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Anna-Lena visst har jag kämpat :) men resan har gått mycket bättre en vad jag vågat drömma om. Tack för allt stöd jag fått :) Kram kram!

      Radera
  4. Kryakramar från mig <3 det kommer gå bra!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sara! Det gick jättebra :)Nu är jag hemma och mår bra, lite trött och har inte så mycket ork. Men det kommer så framöver, nu ska jag bara vila och ha det bra men mina nära och kära. Hoppas du får en fin sommar. Kram!

      Radera
  5. <3 <3 <3 Allt kommer att gå bra och snart är du frisk och i full fart i livet igen! Jag Älskar Dig min finaste storasyster <3 <3 <3 !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej <3 jag vilken resa jag gjort, tänk att det gått så bra, snart är jag på topp igen <3 Tusen kramar till dig min fina <3

      Radera
  6. Du är amaziing Eva, glöm aldrig det<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Cajsa, jag blir rörd av tårar när jag läser det du skriver <3 tycker så mycket om dig. Tack finaste <3

      Radera