tisdag 2 maj 2017

HOPPAS NI HAFT EN FIN HELG!



Vi har haft en lugn och skön helg, fixat lite här hemma på gården. Vi har gjort nya staket till hästarna, nu han dom gå själva till sommarhagen när det är dags att få gå dit att mumsa den nya gröna gräset. Suttit i solen och njutit av alla blommorna, ätit och druckit gott.


Svalorna har kommit och flugit högt i det blå, det är en underbar känsla när fåglarna kommer tillbaka till oss på våren :)


Det har varit en härlig helg!






Både vi och djuren njuter av att värmen har kommit!

Ha en fin vecka nu, gör det bästa du kan av den!

2 kommentarer:

  1. Sara Henningsson4 maj 2017 kl. 07:22

    Hej Eva! Tack för ett trevligt samtal, nu vet jag vad som gäller :) Jag hör av mig när det är dags att flytta över djurens försäkringar till dig. Det ser jag fram mot! Ta hand om dig tills vi hörs igen. Med vänlig hälsning Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma :) Du är varmt välkommen in i mitt gäng, det ser jag också fram mot :)Ha det gott så länge.

      Radera