fredag 5 maj 2017

VECKANS HÄRLIGASTE BILDER

Här kommer härliga bilder på fina Magda Maräng. Tack snälla Carina för ditt fina fina mail men energi hundgos kärlek och bilder på er lilla älskling, det betyder så mycket för mig.


Jag hoppas att ni alla där ute får en lugn och skön helg med era nära och kära, vi måste vara rädda om varandra. Njut av våren, solen, blommorna av varandra och era fina fyrbenta vänner, det ska jag göra:)






Vilken liten trasselsudd hon är Carina, hon är helt underbar! Ni gör mitt jobb så otroligt roligt och jag är så glad i er alla, mina fina kunder.









2 kommentarer:

  1. Helt underbar :) Så fint att så många tänker på dig Eva, det gör vi med. Allt kommer gå bra! Kramar i massor Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Karin! Visst är hon ljuvlig :) Det är många som hör av sig, det värmer i mitt hjärta. Kramar i massor tillbaka till dig!

      Radera