fredag 23 september 2016

MÖTE I STOCKHOLM

Igår var jag på möte i Stockholm. Ett riktigt bra och roligt sådant. Alla var glada och väldigt god mat fick vi :)


Mycket igen att lära sig, men jag ska göra allt jag kan för att få all information att stanna som dom pepprar oss med. Det är mycket att lära sig, omgjorda produkter som jag tror blir bättre för alla oss kunder samt en del funderingar hus Folksam ska kunna ändra på några saker som skulle göra det mycket bättre för er och för oss som jobbar i Folksam.


Det blir nog bra!


Sedan pricken över I som alltid träffar jag vår största tjej, vi åt god mat och pratade massor. Jag är så glad att du Helena finns och mår bra trotts gipspaket och lite annat!


Älskar dig min fina!



Idag är jag ganska slut och öm i min onda kropp, men nu blir det extra Fit-Line så jag kan ta itu med alla mina kunder som sökte mig igår.


Ha en härlig Fredag!

1 kommentar:

  1. Fit -Line vad är det för något ??? Nils Andersson

    SvaraRadera