måndag 25 januari 2016

GRATTIS HANNAH 22ÅR


Idag fyller världens finast år!

Tack för gårdagen med gofika och så trevligt sällskap :) Supergod tårta hade du gjort Hannah.


Jag kommer så väl ihåg den dag du kom till världen, jag hade precis kommit hem från mitt pass på förlossningen när mamma ringde och sa att du var på väg :) det var bara att vända och åka tillbaka till Karolinska igen. En fantastisk upplevelse att få vara med när du kom till världen min fina. Vi skålade i skumpa och lyckan var total.

Jag hoppas du får en helt underbar dag!

Kramar från din moster!

2 kommentarer:

  1. Ja vad härligt det var! Kommer ihåg den dagen som om det var igår <3 Å jag kommer ihåg att du sprang i korridoren och ropade till alla dina kollegor: "
    Å mitt lilla hjärta" och "mosters lilla sockergryn" mm. Det var en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Ja Pia det var en alldeles underbar dag. Så fin hon är din stora tjej <3

    SvaraRadera