fredag 4 september 2015

VI HAR DET SÅ FANTASTISKT BRA I VÅRT LAND


Jag önska alla en riktigt skön helg!

Ta han om varandra era nära och kära och glöm inte bort era fyrbenta vänner :)

Här njuter min fining av solen och livet :) Tänk så bra vi har det!


Men mina tankar går till alla dessa människor som far så illa, män, kvinnor och små små barn. Det är så fruktansärt att behöva fly från sitt land och värre en att inte viljas tas mot av något annat land finns nog inte. Kan ni göra något? gör det då!

Vår Helena hjälper till att ta hand om ensamma flyktingbarn som kommer hit, du är guld värd vår fina underbara tjej. Man kan också hjälpa till med att lägga en slant till insamlingarna som pågår nu, det gör vi.

Jag hoppas att vi alla kan hjälpas åt på något sätt!



2 kommentarer:

  1. Ja det är fruktansvärt vad som sker i världen nu igen :( jag tycker fler länder borde hjälpa till! Vi är alla varelser på samma planet <3 Jag har skickat pengar till Röda Korset länge nu, samt lagt kläder till flyktingförläggningarna och leksaker till flyktingarna i vår egen lilla stad. Massa kramar till er <3

    SvaraRadera
  2. jag vet att du värnar om djur och människor eva, jag är ofta inne på din sida. Det är alltid lika trevligt. Nu är det stora behov av hjälp till alla dessa manniskor. jag gör som du, och jag måste säga att din dotter är väldigt värdefull. ha det nu så bra till vi hörs igen. Varma hälsningar Fia med alla djuren i Flen

    SvaraRadera