onsdag 16 september 2015

FÖRSTA SILVER LABRADORERNA


Jag är så glad att ni är mina kunder Jürgen och Gudrun!

Alla era valpköpare som tecknar sina egna försäkringar hos mig säger att ni är så trevliga och har så otroligt fina hundar.

Jag har ju fått en inbjudan av dig Jürgen och jag vill väldigt gärna komma och hälsa på alla er hundar och träffa dig och Gudrun.

Nu vill jag presentera de första silver Labradorerna som kommer från er, tack för fantastiskt fina bilder :) helt underbara små fyrbenta vänner! och dom är så klart försäkrade hos mig precis som alla andra valpar som kommer från er kennel.

Tack för dessa härliga bilder :)




 
Ni har så otroligt fint på er kennel! jag ser fram mot att träffa er :)

2 kommentarer:

  1. Å så fina, vill ha en liten silverlabb när min svarta är borta Eva. Jätte fint på deras kennel. Jag hör av mig när det blir dax för min Snobben att somna in, men jag hoppas det dröjer en bra stund till. han är 10 år men pigg :)

    SvaraRadera
  2. Hör av dig Anna-Lena när den tiden är inne. Men jag hoppas att du får ha kvar Snobben lång tid och njuta av hanns sällskap.

    SvaraRadera