måndag 4 augusti 2014

SLUT PÅ SEMESTERN FÖR DENNA GÅNG




Hej igen!

Nu har jag haft semester, en underbar sådan :)

Är nu tillbaka till det vanliga igen, och det måste jag säga att det är inte så tokigt. Redan troligen nya kunder har hört av sig för att höra lite mer om Folksam försäkringar, en del djurförsäkringar är de bästa på marknaden just nu. Det känns väldigt bra :)

Sista helgen på semester så kom ovädret, vi har haft ca 10 minuters regn under 4 veckor. Lördag natt kl 02 ungefär blev det ett riktigt oväder med blixtrar och dunder. Jag var rädd att blixten skulle slå ner i huset eller i lillstugan där Camilla och barnen sov, faktiskt riktigt olustigt.  Rädd för att  det skulle hända hästarna något i hagen. Fy, det var inte trevligt.

Men det blev inte värre än att det gick sönder lite saker här hemma, Spisen så nu blir det att grilla, två telefoner samt en Rauter till datorn. Ja ja jag är glad att blixten inte slog ner i något av husen eller i stallet.

Jag hoppas ni alla har haft en riktigt skön sommar med sol bad och annat trevligt, precis som vi har haft det.

Lite semester har vi kvar, vi kommer att åka på lite roligheter senare i Augusti :)

Ha det gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar