fredag 8 augusti 2014

33 ÅR SEDAN


I dag för 33 år sedan blev jag en gift kvinna :) det känns fortfarande väldigt bra. Samma dag som vi gifte oss så döptes Camilla, grattis gumman på din dop dag. Vi bjöd in till dop och sedan började musiken, till allas häpnad så spelade de en bröllops mars och vi kommer in skridande i kyrkan. OJ OJ vad alla nära och kära blev förvånade, vissa har nog inte förlåtit oss ännu, ha ha för att vi inte berättade att vi skulle gift oss.

Ett långt äktenskap med en underbar man har jag fått, jag hoppas på 33 år till och sedan resten av livet :)

Tack Roffe för att du finns i mitt liv





2 kommentarer:

  1. Stort grattis till er båda
    Ja vi blev väldigt snopna. Det var ju dop vi var bjudna på inte bröllop, men det blev väldigt lyckat, Jag tror inte någon anade något. Jag/vi önskar er, minst lika många lyckliga år till. Det är ni så väl värda. Ni är ju världens bästa vänner. Många långa kramar. Ewa

    SvaraRadera
  2. Längtar till vi ses!!! Snart blir det :) Kramar i massor

    SvaraRadera