måndag 11 augusti 2014

FRUKOSTEN ÄR AVKLARAD


Alla djur har fått mat :) jag har för första gången på 5 veckor ätit min frukost alldeles alena, Roffe åkte tidigt till jobbet, Camilla, Max och Moa åkte hem i går efter att ha varit här hela sommarlovet.

Det kändes lite ensamt, utan er

Varje morgon har dom kommit in från lilla stugan strålat och sagt hej mormor och en bamse kram sedan puss kalas med vovvarna så klart.

Att få den möjligtheten att vara tillsammans med sina barnbarn som vi får är en helt underbart!

Nu hoppas jag att allt går bra för dig Camilla att komma igång att jobba och för er Max och Moa när ni ska till förskolan och träffa alla era kompisar i morgon, jag längtar tills vi ses på Onsdag.

Kramar i massor

Nu väntar jobb även för mig :)

 
Max har hittat en liten grod unge :) han är så försiktig med den lilla, Moa tycker det är väldigt spännande.



1 kommentar:

  1. Jag förstår att dina barnbarn tycker om djur, dom är väl lik dig. Ha det så bra tills vi hörs igen. Snart har jag valpar på gång. Varma hälsningar Inga- Lill från Oskarshamn

    SvaraRadera