fredag 6 september 2013

MIN TROGNA KUND


Nu ska jag skriv om en av mina trognaste kunder :) Lotta, hon är uppfödare och har fått fram så många friska trevliga hundar.

Hon har efter varje kull valpträffar, då träffas alla som vill för att prata byta lite tips fika och hundarna får träffas och leka. Jag har blivit inbjuden på träffarna, men tyvärr så har jag inte kunnat medverka på dessa . Men nästa gång så vill jag verkligen komma och träffa Lotta, valparna och deras nya mattar och hussar som förhoppningsvis är mina nya kunder.

Välkommen ska ni vara som är ny kund hos mig, hör av er om det är något som ni undrar över.
Jag hjälper gärna till :)

Lotta har nu två fina små hundar som behöver nya hem. Hör av er om ni är intresserade av en liten trogen vän att dela livet med. Tänk först noga igenom att ni kan ta han om en hund på bästa sätt, det är ett stort ansvar ni tar på er när ni skaffar ett djur. Jag vet att Lotta ger er suport hela vägen.

Här är några fina bilder på sista träffarna, Fotografen till dessa härliga bilder är Stig Myrfalk


 Ha det gott Lotta!


1 kommentar:

  1. Å vilka fina bilder. Det är en väldigt bra ide att ha valp träffar.

    Ha det bra Eva, vi hörs när jag får nästa kull.

    MVH Cecilia och hundarna

    SvaraRadera